• 23.07.21, 13:23

Kauplus, mida esmapilgul näha ei ole

Tallinnasse on lühikese ajaga tekkinud toidupood, mida esmapilgul näha ei ole. Kaubandus.ee vestles Eesti esimese dark store kontseptsiooni maaletooja FoodBit eestvedajatega, mis endast kujutab nende toidupood ja millised on nende plaanid.
Foodbiti taga on Gert-Kristjan Rungi, Kristi ja Alar Voogla
  • Foodbiti taga on Gert-Kristjan Rungi, Kristi ja Alar Voogla
  • Foto: Maarit Eerme
Comstore Group OÜ, kes on Foodbit ettevõtmise taga, veab kinnisvara taustaga Alar Voogla koos abikaasa Kristiga. Ettevõtte arengusse on panustanud ka omanikuna GKR Trade omanik Gert-Kristjan Rungi, kelle ettevõtte tooteportfellis on maailmas hästi tuntud joogi- ja snäkibrändid mh Vitamin Well, Barebells batoonid, Fruuti smuutid jms.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.12.25, 11:00
Mis teeb maaletoojast väärt partneri jaekaupmehele?
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele