Alles hiljuti autorenditeenuse käivitanud Eesti idufirma Bolt kaasas 600 miljonit eurot, et nüüd arendada toidukaupade kojuvedamise teenust.

- Bolt käivitab toidukaupade kojutoomise teenuse ning kaasas 600 miljonit
- Foto: Liis Treimann
Lähikuudel kavatseb Bolt avada toidukaupade 15 minutiga kojutarnimise teenuse Bolt Marketi kümnes Euroopa riigis. Lisaks Eestile on plaanis teenusega alustada teistes Balti ja Kesk-Euroopa riikides, samuti Rootsis, Portugalis, Horvaatias ja Rumeenias. Teenuse käivitamiseks kasutab Bolt oma praegust kullerite võrgustikku.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.