• 02.08.21, 15:06

Bolt kaasas toidukaupade kojuveo arenduseks 600 miljonit eurot

Alles hiljuti autorenditeenuse käivitanud Eesti idufirma Bolt kaasas 600 miljonit eurot, et nüüd arendada toidukaupade kojuvedamise teenust.
Bolt käivitab toidukaupade kojutoomise teenuse ning kaasas 600 miljonit
  • Bolt käivitab toidukaupade kojutoomise teenuse ning kaasas 600 miljonit
  • Foto: Liis Treimann
Lähikuudel kavatseb Bolt avada toidukaupade 15 minutiga kojutarnimise teenuse Bolt Marketi kümnes Euroopa riigis. Lisaks Eestile on plaanis teenusega alustada teistes Balti ja Kesk-Euroopa riikides, samuti Rootsis, Portugalis, Horvaatias ja Rumeenias. Teenuse käivitamiseks kasutab Bolt oma praegust kullerite võrgustikku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele