Kantar Emor: Balti riikide elanike lemmikbrändide esiviisikusse jõudis Maxima
Kantar Emori tänavune uuring kõigis kolmes Balti riigis näitab, et Eesti, Läti ja Leedu elanike kõige lemmikumate brändide esiviisikusse kuuluvad Google, YouTube, Swedbank, Maxima ja Facebook.
Viimati viidi lemmikbrändide uuring Balti riikides läbi kaks aastat tagasi ning siis moodustasid esiviisiku samad brändid, küll aga väikese erinevusega omavahelises järjestuses.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.