• 13.08.21, 12:32

Prisma hakkab veine müüma uue kontseptsiooni järgi

Rocca al Mare ja Lasnamäe Prismas asuv uue kontseptsiooniga müügiala Paar sobitab kokku toidu ja veini.
Prisma uus veinimüügiala.
  • Prisma uus veinimüügiala.
  • Foto: Tiit Mõttus
"Prisma jaoks on oluline, et külastajad saaks teha kõik ostud ühest kohast, muu hulgas on laia tootevaliku hulgas kõik vajaminev nii kokkamiseks kui ka laua katmiseks. Prisma alkoholiosakonnas asub eraldi ala, kus veinid on jaotatud toiduga sobivuse järgi viide riiulisse ja kahele teemalauale. Nii on toidu kõrvale sobiva veini valimine veelgi lihtsam," ütles Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä uue shop-in-shop-kontseptsiooni kohta. Tema sõnul suurenes sellega Prisma veinivalik 100 erineva uue tootega. Kilpiä lubab, et sealne sortiment vahetub vastavalt aastaajale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele