Autor: Kaubandus.ee • 13. august 2021

Prisma hakkab veine müüma uue kontseptsiooni järgi

Rocca al Mare ja Lasnamäe Prismas asuv uue kontseptsiooniga müügiala Paar sobitab kokku toidu ja veini.
Prisma uus veinimüügiala.
Foto: Tiit Mõttus

"Prisma jaoks on oluline, et külastajad saaks teha kõik ostud ühest kohast, muu hulgas on laia tootevaliku hulgas kõik vajaminev nii kokkamiseks kui ka laua katmiseks. Prisma alkoholiosakonnas asub eraldi ala, kus veinid on jaotatud toiduga sobivuse järgi viide riiulisse ja kahele teemalauale. Nii on toidu kõrvale sobiva veini valimine veelgi lihtsam," ütles Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä uue shop-in-shop-kontseptsiooni kohta. Tema sõnul suurenes sellega Prisma veinivalik 100 erineva uue tootega. Kilpiä lubab, et sealne sortiment vahetub vastavalt aastaajale.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757