Rocca al Mare ja Lasnamäe Prismas asuv uue kontseptsiooniga müügiala Paar sobitab kokku toidu ja veini.

- Prisma uus veinimüügiala.
- Foto: Tiit Mõttus
"Prisma jaoks on oluline, et külastajad saaks teha kõik ostud ühest kohast, muu hulgas on laia tootevaliku hulgas kõik vajaminev nii kokkamiseks kui ka laua katmiseks. Prisma alkoholiosakonnas asub eraldi ala, kus veinid on jaotatud toiduga sobivuse järgi viide riiulisse ja kahele teemalauale. Nii on toidu kõrvale sobiva veini valimine veelgi lihtsam," ütles Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä uue shop-in-shop-kontseptsiooni kohta. Tema sõnul suurenes sellega Prisma veinivalik 100 erineva uue tootega. Kilpiä lubab, et sealne sortiment vahetub vastavalt aastaajale.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.