Autor: Kaubandus.ee • 13. august 2021

Prisma hakkab veine müüma uue kontseptsiooni järgi

Rocca al Mare ja Lasnamäe Prismas asuv uue kontseptsiooniga müügiala Paar sobitab kokku toidu ja veini.
Prisma uus veinimüügiala.
Foto: Tiit Mõttus

"Prisma jaoks on oluline, et külastajad saaks teha kõik ostud ühest kohast, muu hulgas on laia tootevaliku hulgas kõik vajaminev nii kokkamiseks kui ka laua katmiseks. Prisma alkoholiosakonnas asub eraldi ala, kus veinid on jaotatud toiduga sobivuse järgi viide riiulisse ja kahele teemalauale. Nii on toidu kõrvale sobiva veini valimine veelgi lihtsam," ütles Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä uue shop-in-shop-kontseptsiooni kohta. Tema sõnul suurenes sellega Prisma veinivalik 100 erineva uue tootega. Kilpiä lubab, et sealne sortiment vahetub vastavalt aastaajale.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700