• 22.09.21, 14:54

E-kaubanduses tuleb rõhku panna heale klienditeenindusele

Tihe konkurents e-kaubanduses tingib üha suurema vajaduse eristuda personaalse ja meeldejääva klienditeenindusega. Vestlusakna kasutus võib oluliselt parandada kliendikogemust, muuta teeninduse kiiremaks, tuua uusi kliente ja suurendada ettevõtte kasumlikkust.
E-kaubanduses tuleb rõhku panna heale klienditeenindusele
  • Foto: Autor: Pixabay
Uudse vestlusakna lahenduse looja TranslateWise koostöös e-kaubanduse sektorit arendava TesteShop’iga korraldasid 15. septembril veebiseminari, kus ettevõtjatele jagati nõuandeid, kuidas kodulehe külastajaid paremini teenindada ja seeläbi müügikäivet kasvatada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele