Autor: Sandra Roosna • 22. september 2021

E-kaubanduses tuleb rõhku panna heale klienditeenindusele

Tihe konkurents e-kaubanduses tingib üha suurema vajaduse eristuda personaalse ja meeldejääva klienditeenindusega. Vestlusakna kasutus võib oluliselt parandada kliendikogemust, muuta teeninduse kiiremaks, tuua uusi kliente ja suurendada ettevõtte kasumlikkust.
Foto: Autor: Pixabay

Uudse vestlusakna lahenduse looja TranslateWise koostöös e-kaubanduse sektorit arendava TesteShop’iga korraldasid 15. septembril veebiseminari, kus ettevõtjatele jagati nõuandeid, kuidas kodulehe külastajaid paremini teenindada ja seeläbi müügikäivet kasvatada.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757