Autor: Sandra Roosna • 22. september 2021

E-kaubanduses tuleb rõhku panna heale klienditeenindusele

Tihe konkurents e-kaubanduses tingib üha suurema vajaduse eristuda personaalse ja meeldejääva klienditeenindusega. Vestlusakna kasutus võib oluliselt parandada kliendikogemust, muuta teeninduse kiiremaks, tuua uusi kliente ja suurendada ettevõtte kasumlikkust.
Foto: Autor: Pixabay

Uudse vestlusakna lahenduse looja TranslateWise koostöös e-kaubanduse sektorit arendava TesteShop’iga korraldasid 15. septembril veebiseminari, kus ettevõtjatele jagati nõuandeid, kuidas kodulehe külastajaid paremini teenindada ja seeläbi müügikäivet kasvatada.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700