• 22.09.21, 12:44

Cleveron läheb uue pakiautomaadiga Ida-Euroopa turgu vallutama

Cleveron laiendas oma tooteportfelli uue, ekraani ja makselahendusega pakiautomaadiga, mis võimaldab Viljandi firmal senisest jõulisemalt Ida-Euroopa turul kanda kinnitada. Kohapeal paki eest tasumise võimalusega automaat on ka lahendus, mida täna soovivad osta ka pakikappide võrke laiendavad suured logistikaettevõtted.
Cleveron läheb uue pakiautomaadiga Ida-Euroopa turgu vallutama
  • Foto: Cleveron
„Cleveroni peamine fookus on siiani olnud suured jaemüüjad, kelle kliendid tasuvad kauba eest veebipoes ning lähevad pakiautomaati või -roboti juurde vaid pakile järele. Aina rohkem saime aga päringuid logistikafirmadelt, kes otsisid automaati, mille juures saaks ka paki eest maksta. Lisaks oleme aktiivsemalt tegutsemas Ida-Euroopas, kus tarbijakäitumine on meist märksa erinev – olenevalt riigist tehakse 70–80% tehingutest nii, et makstakse alles pakki kätte saades,“ selgitas uue toote, Cleveron 352 tausta Cleveroni tegevjuht Arti Kütt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele