Cleveron laiendas oma tooteportfelli uue, ekraani ja makselahendusega pakiautomaadiga, mis võimaldab Viljandi firmal senisest jõulisemalt Ida-Euroopa turul kanda kinnitada. Kohapeal paki eest tasumise võimalusega automaat on ka lahendus, mida täna soovivad osta ka pakikappide võrke laiendavad suured logistikaettevõtted.
„Cleveroni peamine fookus on siiani olnud suured jaemüüjad, kelle kliendid tasuvad kauba eest veebipoes ning lähevad pakiautomaati või -roboti juurde vaid pakile järele. Aina rohkem saime aga päringuid logistikafirmadelt, kes otsisid automaati, mille juures saaks ka paki eest maksta. Lisaks oleme aktiivsemalt tegutsemas Ida-Euroopas, kus tarbijakäitumine on meist märksa erinev – olenevalt riigist tehakse 70–80% tehingutest nii, et makstakse alles pakki kätte saades,“ selgitas uue toote, Cleveron 352 tausta Cleveroni tegevjuht Arti Kütt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.