Ainult tellijatele
Autor: Kaubandus.ee • 5. oktoober 2021
Ainult tellijatele

Apelsini kaupluste juht müügikasvatamisest: e-pood ja füüsiline kauplus võimendavad üksteist

E-kaubandus on oma sõiduvees, leiab kodutarbeid müüva Apelsini kaupluste juht Tanel Hagel. Millised on pikaajalise ettevõtja veebimüügi praktikad, mis praegusel ajal kõige paremini toimivad?

Kodutarvete kaupluseketi Apelsin kaupluste juht Tanel Hagel.
Autor: Pressimaterjalid

Kodutarvete kaupluseketi Apelsin kaupluste juhi Tanel Hageli sõnul on kunagi populaarsete tootekataloogide rolli üle võtnud e-poed. E-pood on muutunud nii turunduskanaliks kui ka müügiplatvormiks, täiendades füüsilise kaupluse rolli.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700