• 12.10.21, 09:16

Teise ringi asjade kasutamine ei valmista ammu piinlikkust

Järjest enam inimesi mõtleb selle peale, kuidas enda ümber olevat keskkonda hoida ja võimalikult vähe tarbida.
Esimest korda Sõbralt Sõbrale kauplusesse astunud kliendid muutuvad kohe ka kaupluse fänniks.
  • Esimest korda Sõbralt Sõbrale kauplusesse astunud kliendid muutuvad kohe ka kaupluse fänniks.
  • Foto: Sõbralt Sõbrale
“Kui aastatuhande alguses olid taaskasutuse eelistamisel olulisemaks hind ja unikaalsus, siis nüüd on nende kõrval aina olulisemal kohal keskkonna hoidmine,” ütleb Humana Eesti infojuht Mari-Helene Kaber. Nii on viimastel aastatel suurenenud ka taaskasutuspoodide populaarsus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele