Autor: Kaubandus.ee • 29. oktoober 2021

Omniva kasvu toetas kolmandas kvartalis koduturu e-kaubandus

Kontserni äritulu oli 2021. aasta üheksa kuuga kokku 105,8 miljonit eurot, mis on üle 10 miljoni rohkem kui eelmisel aastal samas perioodis. Kontsern teenis esimese kolme kvartaliga 12,9 miljonit eurot kasumit, mis on ligi neli korda enam kui aasta varem. Tulemusele avaldasid eelkõige mõju oluliselt kasvanud tulud Baltikumi pakiteenustes.
Foto: Liis Treimann

Omniva juhatuse esimehe Mart Mägi sõnul kasvas koduturu e-kaubanduse maht sedavõrd palju, et ettevõtte käive jätkas jõudsalt kasvamist hoolimata kolmandale kvartalile suurt mõju avaldanud rahvusvaheliste pakimahtude langusele. „Euroopa Liidus 1. juulist jõustunud kolmandatest riikidest tellitud postipakkide käibemaksumuudatus tõi kaasa ligikaudu 40%-lise rahvusvaheliste pakimahtude vähenemise. Selle eest on positiivne, et Eesti ja Baltikumi e-kaubandus on seda tugevamini kasvanud,“ ütles Mägi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700