• 29.10.21, 11:57

Omniva kasvu toetas kolmandas kvartalis koduturu e-kaubandus

Kontserni äritulu oli 2021. aasta üheksa kuuga kokku 105,8 miljonit eurot, mis on üle 10 miljoni rohkem kui eelmisel aastal samas perioodis. Kontsern teenis esimese kolme kvartaliga 12,9 miljonit eurot kasumit, mis on ligi neli korda enam kui aasta varem. Tulemusele avaldasid eelkõige mõju oluliselt kasvanud tulud Baltikumi pakiteenustes.
Omniva kasvu toetas kolmandas kvartalis koduturu e-kaubandus
  • Foto: Liis Treimann
Omniva juhatuse esimehe Mart Mägi sõnul kasvas koduturu e-kaubanduse maht sedavõrd palju, et ettevõtte käive jätkas jõudsalt kasvamist hoolimata kolmandale kvartalile suurt mõju avaldanud rahvusvaheliste pakimahtude langusele. „Euroopa Liidus 1. juulist jõustunud kolmandatest riikidest tellitud postipakkide käibemaksumuudatus tõi kaasa ligikaudu 40%-lise rahvusvaheliste pakimahtude vähenemise. Selle eest on positiivne, et Eesti ja Baltikumi e-kaubandus on seda tugevamini kasvanud,“ ütles Mägi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele