• 02.11.21, 11:47

Triinu Järviste – võrdse kohtlemise klauslid võivad kaubanduses probleeme tekitada

Nii Wolt kui ka IIZI on mõlemad eraldiseisvalt hiljuti takerdunud suhteliselt uue konkurentsiõigusliku instituudiga – hinnapariteedi klausliga – seonduvasse Konkurentsiameti järelevalvemenetlusse. Konkurentsiõigusele spetsialiseerunud vandeadvokaat Triinu Järviste selgitab, mis monstrum peitub selle keeruka sõnakombinatsiooni taga ja kuidas sellele reageerida, et mitte ise ohvriks langeda.
Vandeadvokaat Triinu Järviste
  • Vandeadvokaat Triinu Järviste
  • Foto: Edyth_Raamat
Lugu algab kui klassikaline anekdoot: „Mis on ühist Wolt toidukulleril ja Iizi kindlustusmaakleril?“ Erinevalt anekdoodist on selle jutu puhul aga tegemist enam kui tõsise ja seejuures ka tõestisündinud looga. Nimelt on nii Wolt kui ka Iizi eraldiseisvalt viimaste kuude jooksul takerdunud suhteliselt uue konkurentsiõigusliku instituudiga – hinnapariteedi klausliga – seonduvasse Konkurentsiameti järelevalvemenetlusse. Mis monstrum peitub selle keeruka sõnakombinatsiooni taga ja kuidas sellele reageerida, et mitte ise ohvriks langeda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele