• 02.11.21, 11:47

Triinu Järviste – võrdse kohtlemise klauslid võivad kaubanduses probleeme tekitada

Nii Wolt kui ka IIZI on mõlemad eraldiseisvalt hiljuti takerdunud suhteliselt uue konkurentsiõigusliku instituudiga – hinnapariteedi klausliga – seonduvasse Konkurentsiameti järelevalvemenetlusse. Konkurentsiõigusele spetsialiseerunud vandeadvokaat Triinu Järviste selgitab, mis monstrum peitub selle keeruka sõnakombinatsiooni taga ja kuidas sellele reageerida, et mitte ise ohvriks langeda.
Vandeadvokaat Triinu Järviste
  • Vandeadvokaat Triinu Järviste
  • Foto: Edyth_Raamat
Lugu algab kui klassikaline anekdoot: „Mis on ühist Wolt toidukulleril ja Iizi kindlustusmaakleril?“ Erinevalt anekdoodist on selle jutu puhul aga tegemist enam kui tõsise ja seejuures ka tõestisündinud looga. Nimelt on nii Wolt kui ka Iizi eraldiseisvalt viimaste kuude jooksul takerdunud suhteliselt uue konkurentsiõigusliku instituudiga – hinnapariteedi klausliga – seonduvasse Konkurentsiameti järelevalvemenetlusse. Mis monstrum peitub selle keeruka sõnakombinatsiooni taga ja kuidas sellele reageerida, et mitte ise ohvriks langeda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele