• 04.11.21, 09:56

Uus trend jõulukalendrite maailmas: Mängulisus sobib ka täiskasvanuile

“Ilmselt vaatasid täiskasvanud kurvalt pealt, kuidas lapsed õhinaga igal detsembrikuul oma aknakesi avasid – kes šokolaade, kes legosid – ning hakkasid kah endale neid nõudma,” ütleb Hoia homespa looja Triinu Karolin.
Joik tutvustab lisaks oma toodetele ka Eesti kunsti – advendikalendrid on kujundanud Eesti kunstnikud, illustraatorid ja disainerid.
  • Joik tutvustab lisaks oma toodetele ka Eesti kunsti – advendikalendrid on kujundanud Eesti kunstnikud, illustraatorid ja disainerid.
  • Foto: JOIK
Sama meelt on ka Joiki turundusjuht Kadri Mäesalu, kelle arvates vajavad ka täiskasvanud oma ellu pisut mängulisust ja rõõmu üllatusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele