Kaup24 müügiplatvorm avas täna, 5. novembril Järve Keskuses oma Eesti suurima kaupluse ja väljastuspunkti enam kui 4000 tootega.

- Kaup24 avas uue kaupluse.
- Foto: Joonas Sisask
„Kuigi e-kaubandus on sõiduvees ja üha enam inimesi avastab enda jaoks internetis ostlemise võimalusi, on veel palju neidki, kellele meeldib enne ostu sooritamist toodetega tutvuda kohapeal või tulla oma saadetisele ise järele,“ rääkis Kaup24 arendusjuht Maris Kivi. Ta lisas, et uus ning varasematest avaram ja suurema tootevalikuga kauplus toob interneti müügiplatvormi inimestele lähemale ja pakub senisest veelgi mugavamat ostukogemust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.