Lidli tulek Eesti turule on tekitanud juba suurt ärevust. Milliste toodetevalikuga nad aga klienti üllatavad?
Suuremas osas hakkab Lidl pakkuma oma kaubamärgi tooteid, mis on saadaval kõikidel Lidli turgudel. „Kõigis kauplustes pakume ka kohalikke tooteid, näiteks hooajalisi köögi- ja puuvilju, mis vastavad meie kvaliteedikriteeriumidele,“ ütleb Lidli kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.