Lidli tulek Eesti turule on tekitanud juba suurt ärevust. Milliste toodetevalikuga nad aga klienti üllatavad?
Suuremas osas hakkab Lidl pakkuma oma kaubamärgi tooteid, mis on saadaval kõikidel Lidli turgudel. „Kõigis kauplustes pakume ka kohalikke tooteid, näiteks hooajalisi köögi- ja puuvilju, mis vastavad meie kvaliteedikriteeriumidele,“ ütleb Lidli kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.