Lidli tulek Eesti turule on tekitanud juba suurt ärevust. Milliste toodetevalikuga nad aga klienti üllatavad?
Suuremas osas hakkab Lidl pakkuma oma kaubamärgi tooteid, mis on saadaval kõikidel Lidli turgudel. „Kõigis kauplustes pakume ka kohalikke tooteid, näiteks hooajalisi köögi- ja puuvilju, mis vastavad meie kvaliteedikriteeriumidele,“ ütleb Lidli kommunikatsioonijuht Katrin Seppel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
11. novembril käivitub Selveri heategevuskampaania „Koos on kergem", mis toetab 16 haigla laste- ja sünnitusosakondi üle Eesti. 23 aastat kestnud projekti käigus on kogutud üle 1,5 miljoni euro.