• 08.11.21, 09:21

R-Kiosk käivitas maailmas populaarse püsimakse põhimõttel toimiva kohvipassi

Eestis iga päev enam kui 3000 topsi kohvi müüv R-Kiosk pakub tänasest kohvipassi võimalust, mis teeb mistahes sooja joogi tarbimise oluliselt mugavamaks ja soodsamaks. Automaatselt uuenev kohvipass on esimene omalaadne Eestis.
R-Kioski innovatsioonijuht Johanna Ambre
  • R-Kioski innovatsioonijuht Johanna Ambre
  • Foto: Pressimaterjalid
R-Kioski lahendus on sarnane Spotify püsikorraldusele või ajakirja tellimusele. See tähendab, et sooja joogi eest saab tasuda püsimaksega 30 päevaks ette. „Nõnda saab joogi kätte kiirelt ja mugavalt, kassajärjekorras seismata. Soe jook tuleb vaid R-Kioski äpis registreerida,” selgitas R-Kioski innovatsioonijuht Johanna Ambre.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele