Eestis iga päev enam kui 3000 topsi kohvi müüv R-Kiosk pakub tänasest kohvipassi võimalust, mis teeb mistahes sooja joogi tarbimise oluliselt mugavamaks ja soodsamaks. Automaatselt uuenev kohvipass on esimene omalaadne Eestis.

- R-Kioski innovatsioonijuht Johanna Ambre
- Foto: Pressimaterjalid
R-Kioski lahendus on sarnane Spotify püsikorraldusele või ajakirja tellimusele. See tähendab, et sooja joogi eest saab tasuda püsimaksega 30 päevaks ette. „Nõnda saab joogi kätte kiirelt ja mugavalt, kassajärjekorras seismata. Soe jook tuleb vaid R-Kioski äpis registreerida,” selgitas R-Kioski innovatsioonijuht Johanna Ambre.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Jaemüügis on olulisel kohal tehnoloogia areng, kus QR-koodid, tehisintellekt ja robootikalahendused aitavad kaupmeestel kulusid vähendada ja efektiivsust suurendada.