USA börsifirma DoorDash ostab Soome konkurendi, toidukulleri Wolt, tehingu väärtus on hinnanguliselt 7 miljardit eurot, kirjutab
Äripäev.

- Wolti toidukuller.
- Foto: Liis Treimann
"Seda võib pidada Wolti ajaloo kõige olulisemaks sündmuseks," teatas ettevõtte asutaja Miki Kuusi. Tema sõnul avab ligi 7 miljoni eurone tehing, millega liigub kogu Wolt DoorDashi alla, firmale võimaluse kasvada maailmas sellel turul liidriks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.