Rohelisest pakendist ja keskkonnasõbralikest toodetest ei piisa: sammud jätkusuutliku ettevõtluse suunas
Viimastel aastatel on jätkusuutlikuse mõiste märkimisväärselt muutunud – täna on üle poole tarbijatest valmis valima jätkusuutlike, keskkonnasõbralike pakenditega tooteid, näitavad ettevõtte PwC uuringud. Kuid jätkusuutlikkuse vastu huvi kasvades tekib ka ruumi „rohelisele ajupesule“ (ingl greenwashing), mil mahedatena esitletavad tooted ei vasta neile kleebitud etikettidel kirjeldatule.
Vesta Consulting LCA/EPD hindamisteenuste ja hooneanalüüsi osakonna juhataja Viktorija Sankauskaitė
Foto: Erakogu
Üks võimalus konkreetsete andmete alusel toote keskkonnamõju avalikustada on toote keskkonnadeklaratsioon (ingl Environmental Product Declaration, EPD).
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.