Autor: Kaubandus.ee • 12. november 2021

Rohelisest pakendist ja keskkonnasõbralikest toodetest ei piisa: sammud jätkusuutliku ettevõtluse suunas

Viimastel aastatel on jätkusuutlikuse mõiste märkimisväärselt muutunud – täna on üle poole tarbijatest valmis valima jätkusuutlike, keskkonnasõbralike pakenditega tooteid, näitavad ettevõtte PwC uuringud. Kuid jätkusuutlikkuse vastu huvi kasvades tekib ka ruumi „rohelisele ajupesule“ (ingl greenwashing), mil mahedatena esitletavad tooted ei vasta neile kleebitud etikettidel kirjeldatule.
Vesta Consulting LCA/EPD hindamisteenuste ja hooneanalüüsi osakonna juhataja Viktorija Sankauskaitė
Foto: Erakogu

Üks võimalus konkreetsete andmete alusel toote keskkonnamõju avalikustada on toote keskkonnadeklaratsioon (ingl Environmental Product Declaration, EPD).

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757