• 12.11.21, 10:58

Tarbija soovib selgust piima- ja vegantoodete märgistamisel

Eelmisel nädalal tuli uudis, et nimetust „piim“ ja ainult piimatoodetele reserveeritud nimetusi ei või kasutada täiesti taimse toote kirjeldamiseks. Seetõttu on tarbijal tekkinud segadus, kuidas tooteid märgistada tuleks.
Tarbija soovib selgust piima- ja vegantoodete märgistamisel
  • Foto: Raul Mee
Patendiameti ajaveebis on välja toodud, et nende ülesanne on muu hulgas tootenimede registreerimine, mille tõttu on toimuvast mõjutatud ka nemad. "Et oleks kohe selge – Patendiamet ei dikteeri siin, milliseid sõnu kaubamärgitaotleja oma kaubamärgina registreeritavas tähises kasutada tohib või milliseid mitte. Kui taotleja esitab registreerimiseks tähise, milles sisaldub mõiste „kaerapiim“ või „sojajogurt“, ei lükka amet taotlust tagasi põhjusel, et nende sõnade kasutamine on europarlamendi määrusega keelatud. See, kas või kuidas taotleja selliselt märgistatud tooteid hiljem äritegevuses tohib kasutada, reguleerivad juba teised institutsioonid," kirjutab Kaubamärgiosakonna vanemekspert Mari-Epp Tirkkonen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.11.25, 09:00
Efektiivne tarne, lihtne ärikasv
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele