Klientide mugavamaks teenindamiseks võttis Omniva terves Baltikumi pakiautomaadivõrgus kasutusele uue lahenduse, millega saab ühe inimese mitu tellitud pakki ladustada ühte pakiautomaadi kappi. Uuenduse tulemusel pakkide tarneaeg ei pikene.
Omniva Eesti juhi Kristi Undi sõnul keskendub uus lahendus klientide mugavusele ja pakiautomaadi kappide efektiivsemale kasutusele ilma, et tarneaeg sellest pikeneks. „Uus lahendus rakendub siis, kui kliendile saabub pakk, kuid samas automaadis on teda juba ees ootamas veel välja võtmata pakk. Võimalusel ladustatakse uus pakk varasemaga ühte kappi ja sama uksekoodiga, mille sisestamisel annab pakiautomaat teada, et ühes kapis on mitu pakki,“ rääkis Unt. Arendus võimaldab Baltikumis vabastada ruumi, mis on võrdne ligikaudu 40 uue pakiautomaadiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.