Klientide mugavamaks teenindamiseks võttis Omniva terves Baltikumi pakiautomaadivõrgus kasutusele uue lahenduse, millega saab ühe inimese mitu tellitud pakki ladustada ühte pakiautomaadi kappi. Uuenduse tulemusel pakkide tarneaeg ei pikene.
Omniva Eesti juhi Kristi Undi sõnul keskendub uus lahendus klientide mugavusele ja pakiautomaadi kappide efektiivsemale kasutusele ilma, et tarneaeg sellest pikeneks. „Uus lahendus rakendub siis, kui kliendile saabub pakk, kuid samas automaadis on teda juba ees ootamas veel välja võtmata pakk. Võimalusel ladustatakse uus pakk varasemaga ühte kappi ja sama uksekoodiga, mille sisestamisel annab pakiautomaat teada, et ühes kapis on mitu pakki,“ rääkis Unt. Arendus võimaldab Baltikumis vabastada ruumi, mis on võrdne ligikaudu 40 uue pakiautomaadiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.