Lartusi kaupluse tegevjuhi ja asutaja Karin Mängeli sõnul on koroonaperiood nende jaoks olnud väga pikk. “See on olnud nagu Ameerika mäed. Kord on hästi, siis kukume alla ja siis jälle tõuseme,” ütleb ta.

- Lartusi kaupluse tegevjuht ja asutaja Karin Mängel
- Foto: Kalev Lilleorg
Müükide languse taga on Mängeli sõnul olnud erinevaid põhjuseid, näiteks teatud sektorite ebakindlus, eriolukord ja turistide kadumine. “Oleme kõik nagu teisedki üritanud õppida ja olukorrast välja tulla,” ütleb Mängel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.