Lartusi kaupluse tegevjuhi ja asutaja Karin Mängeli sõnul on koroonaperiood nende jaoks olnud väga pikk. “See on olnud nagu Ameerika mäed. Kord on hästi, siis kukume alla ja siis jälle tõuseme,” ütleb ta.

- Lartusi kaupluse tegevjuht ja asutaja Karin Mängel
- Foto: Kalev Lilleorg
Müükide languse taga on Mängeli sõnul olnud erinevaid põhjuseid, näiteks teatud sektorite ebakindlus, eriolukord ja turistide kadumine. “Oleme kõik nagu teisedki üritanud õppida ja olukorrast välja tulla,” ütleb Mängel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.