Raskel ajal on ettevõtted pidanud rinda pistma nii koroonakriisiga, suureneva palgasurvega ja hindade tõusuga. Kuidas on muutuvate oludega toime tulnud Lääne-Virumaa kaubandusettevõtted?

- Meie toidukaubad.
- Foto: Andras Kralla
Jaekaupluste Meie omanikfirma RRLektuse, juhatuse liikme Rein Reinvee sõnul on nad koroonakriisiga kokkuvõtvalt seni hästi hakkama saanud. “Meie toidukaupluste kett on omasuguste seas Eesti kõige väiksem. Väheoluline pole seegi, et paljud perekonnad on viiruse leviku tingimustes asunud kaugtööd tegema maakohtadest ning koos sellega liitunud meie ostjaskonnaga,” ütleb ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.