Balti riikides kiirtoiduketti Burger King käitav Tallink Fast Food võitis sel nädalal Burger Kingi EMEA (Euroopa, Lähis-Ida, Aafrika ja Venemaa) piirkonna aasta suursündmusel Burger Kingi frantsiisivõtjate poolt enim ihaldatud Aasta Frantsiis 2021 auhinna.

- Burger King
- Foto: Andras Kralla
Burger Kingi EMEA piirkonna alla kuuluvad Euroopa, Lähis-Ida, Aafrika ja Venemaa regiooni Burger Kingi frantsiisivõtjad. Hiljuti toimunud EMEA iga-aastasel kongressil, kuhu tulevad kokku Burger Kingi juhtgrupiliikmed, nimetatud regioonides Burger Kingi restorane käitavad frantsiisivõtjad ning koostööpartnerid, jagati tunnustusi ja auhindu mitmes kategoorias. Valiku tegemisel hinnatakse frantsiisivõtjate tegevusi ja saavutusi digitaal-, arendustegevuse ja üleüldiste äritulemuste valdkonnas. Enim ihaldatud auhinnaks on aga Aasta Frantsiisi auhind, mille pälvis sellel aastal Eestis, Lätis ja Leedus Burger Kingi kiirtoidurestorane käitav Tallink Grupi tütarettevõte Tallink Fast Food.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.