Soodusmüügikampaaniad ja nendega seotud ebaausate kauplemisvõtete kasutamised on muutunud viimastel aegadel järjest sagedasemateks, mistõttu võtab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) fookusesse Eesti suurimad ehitus-, mööbli- ja tehnikakaupade müüjad.
„Eesmärk on monitoorida nimetatud sektorites tegutsevate kauplejate soodusmüügikampaaniaid ja nende käigus tarbijatele avaldatavat hinnateavet, et tagada seadusest tulenevate nõuete täitmine. Arvestades viimasel ajal esinenud probleemide hulka ja seda, et rikkumistele tähelepanu juhtimine ei ole muutnud probleemset praktikat, reageerime edaspidi rikkumistele rangemalt,“ rääkis TTJA ettevõtluse osakonna juhataja Ulrika Paavle.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.