Ajal, mil mitmed Euroopa turud on sisuliselt lukus ja välismesse tühistatakse, vaatab Nõo Lihatööstus OÜ rohkem Läti poole, kus soovib kolme aasta jooksul tõusta kolme suurima lihamüüja hulka.

- Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
- Foto: Pressimaterjalid
„Koroonaajal oleme näinud, kuidas mitmed lähiturud, sealhulgas Soome ja Rootsi on uksed uutele tulijatele sisuliselt lukku keeranud, eelistades kodumaiseid tootjaid. Lisaks tühistatakse massiliselt erinevaid toidumesse, mis teeb uute ekspordipartnerite leidmise keeruliseks. Seetõttu panustame rohkem Lätile, kus Nõod teatakse ja tuntakse hästi. Soovime seal kolme aasta pärast jõuda 15-protsendilise turuosani, mis tõstaks meid kolme suurima tegija hulka. Praegu hoiame seal umbes 5-protsendilist turuosa,“ ütles Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.