• 17.12.21, 12:07

Maxima võttis järgmises kaupluses kasutusele äpioste lihtsustavad iseteeninduskassad

Sellest nädalast on uued, äpioste lihtsustavad iseteeninduskassad kasutusel ka Maxima Haabersti XXX-kaupluses. Järgmisel aastal plaanib jaekett paigaldada need Eestis veel mitmesse suuremasse poodi.
Maxima Eesti
  • Maxima Eesti
„Juba siis, kui me poolteist aastat tagasi oma mobiilse ostupuldiga äpi näol välja tulime, hakkasid kliendid kohe küsima ka teist liiki iseteeninduskassade järele, mis võimaldaks just äpioste veelgi kiiremini sooritada, et nad ei peaks ootama järjekorras nende inimeste järel, kes alles iseteeninduskassas oma ostud sisse skaneerivad,“ rääkis ühe suurima siinse jaekaubandusettevõtte, Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele