Sellest nädalast on uued, äpioste lihtsustavad iseteeninduskassad kasutusel ka Maxima Haabersti XXX-kaupluses. Järgmisel aastal plaanib jaekett paigaldada need Eestis veel mitmesse suuremasse poodi.
„Juba siis, kui me poolteist aastat tagasi oma mobiilse ostupuldiga äpi näol välja tulime, hakkasid kliendid kohe küsima ka teist liiki iseteeninduskassade järele, mis võimaldaks just äpioste veelgi kiiremini sooritada, et nad ei peaks ootama järjekorras nende inimeste järel, kes alles iseteeninduskassas oma ostud sisse skaneerivad,“ rääkis ühe suurima siinse jaekaubandusettevõtte, Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.