Sellest nädalast on uued, äpioste lihtsustavad iseteeninduskassad kasutusel ka Maxima Haabersti XXX-kaupluses. Järgmisel aastal plaanib jaekett paigaldada need Eestis veel mitmesse suuremasse poodi.
„Juba siis, kui me poolteist aastat tagasi oma mobiilse ostupuldiga äpi näol välja tulime, hakkasid kliendid kohe küsima ka teist liiki iseteeninduskassade järele, mis võimaldaks just äpioste veelgi kiiremini sooritada, et nad ei peaks ootama järjekorras nende inimeste järel, kes alles iseteeninduskassas oma ostud sisse skaneerivad,“ rääkis ühe suurima siinse jaekaubandusettevõtte, Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtted liiguvad üha enam iseteeninduse suunas ning otsivad lahendusi, mis võimaldaksid teenust laiendada ka seal, kus teenindajat ei ole. Seda toetab makseautomaadi terviklahendus, milles Nixor seob PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara üheks töökindlaks ning turvaliseks maksesüsteemiks ning toetab ettevõtet lahenduse kasutuselevõtul ja haldamisel.