Kaup24 müügiplatvorm käivitas koostöös Leedu pangavälise faktooringufirma Faktoroga teenuse, mis pakub kiiret ja paindlikku ärirahastust väiksema ja keskmise suurusega müüjatele, kel käibekapitali napib.
"Katsetasime koostöös Faktoroga faktooringu ehk müügiarvete rahastamise ja ärilaenu võimaluse pakkumist esmalt Leedu e-müügiplatvormil. Võimalused kiiremaks rahavooks said kaupmeestelt positiivset tagasisidet kohe pärast teenuste käivitamist. Finantseerimisvõimaluste vastu on huvi juba ka Eesti kauplejatel, misläbi laiendab PHH Group faktooringu ja ärilaenu teenust kogu Kaup24 platvormi kasutajatele,“ ütles PHH Groupi juht Raimondas Žilėnas. Ettevõte opereerib e-kaubanduse müügiplatvorme nii Eestis, Lätis kui ka Leedus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.