• 10.01.22, 11:35

Uuring: Eesti on Lidli turule tulekuks valmis

Uuringufirma Norstat detsembris läbi viidud küsitluse kohaselt on 98% eestlastest teadlikud, et Saksa jaekaubanduskett Lidl on turule sisenemas. Jätkuvalt peavad tarbijad toidupoe valikul kõige olulisemaks faktoriks kvaliteeti ja hinda. Lisaks on pärast sügisest massvärbamist oluliselt suurenenud veendumus Lidlist kui ihaldusväärsest tööandjast, selgus uuringust.
Uuring: Eesti on Lidli turule tulekuks valmis
  • Foto: Kristo Mägi
“Võrreldes möödunud kevadel läbiviidud uuringuga ei ole inimeste hinnataju muutunud – toidukaupu peab jätkuvalt kalliks 75% vastanuist. Toidupoe valikul on aga kõige olulisemaks kriteeriumiks endiselt kvaliteet. Lidl pakub kõrgeimat kvaliteeti parima hinnaga, mistõttu oleme rõõmsad, et saame peatselt Eesti tarbijate ootusi täitma hakata,“ ütles Lidl Eesti korporatiivkommunikatsiooni osakonna esindaja Katrin Seppel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele