Uuringufirma Norstat detsembris läbi viidud küsitluse kohaselt on 98% eestlastest teadlikud, et Saksa jaekaubanduskett Lidl on turule sisenemas. Jätkuvalt peavad tarbijad toidupoe valikul kõige olulisemaks faktoriks kvaliteeti ja hinda. Lisaks on pärast sügisest massvärbamist oluliselt suurenenud veendumus Lidlist kui ihaldusväärsest tööandjast, selgus uuringust.
Foto: Kristo Mägi
“Võrreldes möödunud kevadel läbiviidud uuringuga ei ole inimeste hinnataju muutunud – toidukaupu peab jätkuvalt kalliks 75% vastanuist. Toidupoe valikul on aga kõige olulisemaks kriteeriumiks endiselt kvaliteet. Lidl pakub kõrgeimat kvaliteeti parima hinnaga, mistõttu oleme rõõmsad, et saame peatselt Eesti tarbijate ootusi täitma hakata,“ ütles Lidl Eesti korporatiivkommunikatsiooni osakonna esindaja Katrin Seppel.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.