• 14.01.22, 10:58

Mida ootavad kaupmehed aastalt 2022? VOL 2

Mida ootavad kaupmehed aastalt 2022? Loe, milliste ootustega lähevad uuele aastale vastu Tallink Duty Free juht ja moe- ning elustiili platvorm Zalando.
Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.
  • Tallink Duty Free juht Aimar Pärna.
  • Foto: Eiko Kink
Tallink Duty Free juht Aimar Pärna ootab 2022. aastalt alates kevadperioodist reisimise ja reisikaubanduse taastumist suuremas mahus kui 2021. aastal. “Kuigi selge on see, et taastumist mõjutavad jätkuvalt oluliselt koroonaviiruse erinevate mutatsioonide levik ja taandumine ning reisipiirangute leevendamine erinevate riikide valitsuste poolt nii Baltikumis, Põhjamaades kui maailmas laiemalt. Möödunud kaks aastat on õnneks andnud viiruse taandumise hetkedel lootust ja kindlust, et viiruse taandudes on nii Balti- kui Põhjamaade inimestel jätkuvalt väga suur soov reisida ja seda eelkõige lähiriikides, kus viirusolukorrad, reisimisele seatud tingimused ja nõuded ning erinevad piirangud on tihti sarnased,” ütleb ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele