Tallinna Kaubamaja Grupi 2021. aasta viimase kvartali müügitulu oli 217,5 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta sama perioodi tulemusega 8,1%. 12 kuu müügitulu oli 821,6 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta tulemusega, mil müügitulu oli 741,9 miljonit eurot, 10,7%. Grupi 2021. aasta maksueelne kasum oli 36,5 miljonit eurot, kasvades varasema aastaga võrreldes 52,3%.
Tallinna Kaubamaja
Foto: Liis Treimann
„Möödunud aastat iseloomustab kahtlemata Eesti majanduse kiire kasv ja taastumine 2020. aastal alguse saanud tervisekriisiga seotud seisakutest. Tarbimisjulguse jätkuvat kasvu oli näha ka neljandas kvartalis,“ võtab 2021. aasta viimase kvartali tulemused kokku Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.