• 20.01.22, 17:06

Tallinna Kaubamaja Grupi müügitulu suurenes 8,1%

Tallinna Kaubamaja Grupi 2021. aasta viimase kvartali müügitulu oli 217,5 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta sama perioodi tulemusega 8,1%. 12 kuu müügitulu oli 821,6 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta tulemusega, mil müügitulu oli 741,9 miljonit eurot, 10,7%. Grupi 2021. aasta maksueelne kasum oli 36,5 miljonit eurot, kasvades varasema aastaga võrreldes 52,3%.
Tallinna Kaubamaja
  • Tallinna Kaubamaja
  • Foto: Liis Treimann
„Möödunud aastat iseloomustab kahtlemata Eesti majanduse kiire kasv ja taastumine 2020. aastal alguse saanud tervisekriisiga seotud seisakutest. Tarbimisjulguse jätkuvat kasvu oli näha ka neljandas kvartalis,“ võtab 2021. aasta viimase kvartali tulemused kokku Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele