Autor: Kaubandus.ee • 20. jaanuar 2022

Tallinna Kaubamaja Grupi müügitulu suurenes 8,1%

Tallinna Kaubamaja Grupi 2021. aasta viimase kvartali müügitulu oli 217,5 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta sama perioodi tulemusega 8,1%. 12 kuu müügitulu oli 821,6 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2020. aasta tulemusega, mil müügitulu oli 741,9 miljonit eurot, 10,7%. Grupi 2021. aasta maksueelne kasum oli 36,5 miljonit eurot, kasvades varasema aastaga võrreldes 52,3%.
Tallinna Kaubamaja
Foto: Liis Treimann

„Möödunud aastat iseloomustab kahtlemata Eesti majanduse kiire kasv ja taastumine 2020. aastal alguse saanud tervisekriisiga seotud seisakutest. Tarbimisjulguse jätkuvat kasvu oli näha ka neljandas kvartalis,“ võtab 2021. aasta viimase kvartali tulemused kokku Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757