• 27.01.22, 10:17

TTJA hoiatab tarbijaid mööblimüüja eest

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) annab teada, et perioodil 14.01.2021 – 26.01.2022 laekus ametile 14 kirjalikku pöördumist ning hulgaliselt tarbijate kõnesid seoses ALEGER MÖÖBEL OÜ poolt läbiviidava kaubandustegevusega. Ametil on alust arvata, et kaupleja suhtes pretensioone omavate tarbijate arv on tunduvalt suurem.
Pilt on illustratiivne
  • Pilt on illustratiivne
  • Foto: Pixabay
Pöördumiste kohaselt ei tarni Aleger Mööbel OÜ tarbijatele kaupa, ei tagasta õigeaegselt raha, ei vasta tarbijate kirjadele ega lahenda tarbijate kaebusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.06.25, 11:58
Digitaalne kliendikaart telefoni rahakotis – lihtne, nutikas ja internetita toimiv
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele