• 27.01.22, 10:17

TTJA hoiatab tarbijaid mööblimüüja eest

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) annab teada, et perioodil 14.01.2021 – 26.01.2022 laekus ametile 14 kirjalikku pöördumist ning hulgaliselt tarbijate kõnesid seoses ALEGER MÖÖBEL OÜ poolt läbiviidava kaubandustegevusega. Ametil on alust arvata, et kaupleja suhtes pretensioone omavate tarbijate arv on tunduvalt suurem.
Pilt on illustratiivne
  • Pilt on illustratiivne
  • Foto: Pixabay
Pöördumiste kohaselt ei tarni Aleger Mööbel OÜ tarbijatele kaupa, ei tagasta õigeaegselt raha, ei vasta tarbijate kirjadele ega lahenda tarbijate kaebusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele