Ainult tellijatele
Autor: Merilin Merila • 2. veebruar 2022
Ainult tellijatele

Kevadel jõustuv kaubandusseadus toob uued reeglid: kuidas teha allahindlusi ja sooduskampaaniaid?

Kaubanduses planeeritakse selle aasta kevadel läbi viia uut kaubandusseaduse eelnõud, mille eesmärk on kaitsta tarbijat ebaausate kaubandusvõtete eest. Kaupmeestele hakkavad siis kehtima kindlad reeglid nii allahindluste kui sooduskampaaniate tegemisel. Advokaadibüroo Magnusson vandeadvokaat Mait Valberg räägib, mida uued muudatused endast täpsemalt kujutavad ja mida edaspidi jälgida tuleks.
Autor: Pixabay

Enne, kui alustada erinevate allahindluste ja sooduskampaaniate tegemist, peab kaubale olema kirjalikult ja loetaval viisil ning kergesti märgatavalt märgitud ka hind. “See tähendab, et teave hinna kohta peab olema sellise paigutuse ja mõõtmetega, et see oleks keskmisele tarbijale kergesti märgatav. Näiteks on tarbija eksitamise vältimiseks soovituslik kasutada kõikide hindade avaldamise juures ühtset kujundust,” ütleb Valberg.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700