• 09.02.22, 10:34

E-kaubandus: mida oodata ostjatelt ja millega võiksid ettevõtjad arvestada 2022. aastal

Viimastel aastatel, eriti ülemaailmse pandeemia taustal, on e-kaubandus muutunud rahvusvaheliste ja kohalike ettevõtete ning ostjate igapäevaelu lahutamatuks osaks. Ülemaailmne veebikaubandus kasvab tänavu prognooside kohaselt enam kui viiendiku võrra, ületades 5,5 triljoni dollari piiri.
E-kaubandus: mida oodata ostjatelt ja millega võiksid ettevõtjad arvestada 2022. aastal
  • Foto: Pixabay
„E-kaubandus jätkab kiiret kasvu ka Eestis, kus üha rohkem inimesi maksab kaardiga ja sooritab oste internetis. Erinevate digitaalsete makselahenduste kasutamise mahu kasv on võrreldes 2020. aastaga meie andmetel 18% ja näiteks 2021. aasta aprill kaks aastat varasemaga kasvanud 59%,“ ütleb SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 13:47
Selver täiendas kodukaupade valikut luksusliku Maku Elements sarjaga ja Marimekko disainiga
Selver laiendas oma premium-segmendi kodukaupade valikut, tuues Eesti turule eksklusiivse Maku Elements köögitarvikute sarja ning lisades valikusse ka Soome disainiikooniks kujunenud Marimekko tooted.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele