• 09.02.22, 10:34

E-kaubandus: mida oodata ostjatelt ja millega võiksid ettevõtjad arvestada 2022. aastal

Viimastel aastatel, eriti ülemaailmse pandeemia taustal, on e-kaubandus muutunud rahvusvaheliste ja kohalike ettevõtete ning ostjate igapäevaelu lahutamatuks osaks. Ülemaailmne veebikaubandus kasvab tänavu prognooside kohaselt enam kui viiendiku võrra, ületades 5,5 triljoni dollari piiri.
E-kaubandus: mida oodata ostjatelt ja millega võiksid ettevõtjad arvestada 2022. aastal
  • Foto: Pixabay
„E-kaubandus jätkab kiiret kasvu ka Eestis, kus üha rohkem inimesi maksab kaardiga ja sooritab oste internetis. Erinevate digitaalsete makselahenduste kasutamise mahu kasv on võrreldes 2020. aastaga meie andmetel 18% ja näiteks 2021. aasta aprill kaks aastat varasemaga kasvanud 59%,“ ütleb SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele