• 09.02.22, 10:34

E-kaubandus: mida oodata ostjatelt ja millega võiksid ettevõtjad arvestada 2022. aastal

Viimastel aastatel, eriti ülemaailmse pandeemia taustal, on e-kaubandus muutunud rahvusvaheliste ja kohalike ettevõtete ning ostjate igapäevaelu lahutamatuks osaks. Ülemaailmne veebikaubandus kasvab tänavu prognooside kohaselt enam kui viiendiku võrra, ületades 5,5 triljoni dollari piiri.
E-kaubandus: mida oodata ostjatelt ja millega võiksid ettevõtjad arvestada 2022. aastal
  • Foto: Pixabay
„E-kaubandus jätkab kiiret kasvu ka Eestis, kus üha rohkem inimesi maksab kaardiga ja sooritab oste internetis. Erinevate digitaalsete makselahenduste kasutamise mahu kasv on võrreldes 2020. aastaga meie andmetel 18% ja näiteks 2021. aasta aprill kaks aastat varasemaga kasvanud 59%,“ ütleb SEB jaepanganduse valdkonna juht Ainar Leppänen.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele