• 28.02.22, 10:44

Edukas pakiäri kasvatas Omniva kasumit

Omniva juhatuse esimehe Mart Mägi sõnul oli 2021. aasta ettevõttele kiirete arengute aasta. „Tööd alustas automaatne tolli deklareerimissüsteem, laiendasime pakiautomaatide võrgustikku Baltikumis ja võtsime kasutusele „mitu pakki ühte kappi“ lahenduse. Tulime kvaliteetselt toime aastalõpu ostupühade kordades kasvanud paki- ja postimahtudega,“ ütles Mägi.
Edukas pakiäri kasvatas Omniva kasumit
  • Foto: Omniva
„Investeeringute ja teenuste kliendisõbralikumaks arendamiste kõrval kasvatas Omniva kasumit ja käivet. „Hoogustuv e-kaubandus mõjutas positiivselt pakiteenuste mahtu ja kasvatas tulu nii Baltikumis kui ka siseriiklikult,“ lisas Mägi. „Alanud aastale läheme vastu optimistlikult. Möödunud aastal töötasime välja kontserni järgmise perioodi strateegia, mis keskendub nii koduturul kui Baltikumis kiire ja kvaliteetse klienditeeninduse parandamisele, nutikate logistikalahenduste pakkumisele ning tööprotsesside automatiseerimisele.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele