• 25.03.22, 10:46

Sportland Eesti tulemusi mõjutas agressiivne allahindluse periood

Sportland Eesti majandusaasta aruandest selgub, et ettevõte suutis 2020. aastal oma kasumlikkust kasvatada. Ettevõttele on mõju avaldanud nii allahindluste perioodid kui ka koroonaviirusest tulenevad ajutised sulgemised.
Sportland Eesti
  • Sportland Eesti
  • Foto: Veiko Tõkman
Ettevõttes viidi läbi ka mitmeid muudatusi. Nimelt renoveeriti ära kolm Sportlandi kauplust, kaks kauplust suleti ja samuti tegeleti ka e-kaubanduse arendamisega.

Seotud lood

Uudised
  • 26.10.21, 10:42
Sportland: paindlikud võimalused kauba koju tellimiseks suurendavad e-ostlemist
Sportland International Groupi turundusdirektor Henri Kruusel usub, et e-pood mängib tarbija ostuteekonnas väga olulist rolli ning mida rohkem on võimalik pakkuda tarbijatele paindlikke võimalusi kauba koju tellimiseks, seda enam suureneb ka ostlemine e-poes.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele