Tradehouse tutvustas Nautica keskuses oma uut identiteeti ja avas laienenud kaupluse
Tradehouse tuli avalikkuse ette oma uue brändinguga. Pidulik uue brändi esitlus leidis aset Nautica kaubanduskeskuses, kus avati laienenud Tradehouse’i kauplus ja tutvustati ettevõtte värvikirevat uut nägu.
Foto: Kalev Lilleorg, Angelica Angel Saarna, Elise Ellermaa, Jane Vogt
2020. aasta detsembris jõudis avalikkuse ette uudis, et BaltCap omandas enamusosaluse Eesti suurimast ilukaubamajast. Uutest lennukatest plaanidest ja välisturgudele laienemise suunast tulenevalt oli ettevõtte tegevjuhi Laura Kuldkepi sõnul ainuõige aeg viia Tradehouse’is läbi värskenduskuur uue brändingu näol.
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.