PHH Groupi kasvu investeeritakse üle 20 miljoni euro
Baltikumi e-kaubanduse ettevõtte PHH Groupi kasvu, mille kaubamärgid on Kaup24, Hansapost, Pigu.lt, 200.lv ja Hobbyhall.fi, investeeritakse eesotsas MidEuropaga enam kui 20 miljonit eurot, mis läheb e-kaubanduse ja müügiplatvormi arendusse.
PHH Groupi kasvu investeeritakse üle 20 miljoni euro.
Foto: Andras Kralla
"Me ei kahtle Baltikumi e-kaubanduse kasvupotentsiaalis ja meie platvormi pakutavates võimalustes. Olulised investeeringud võimaldavad juba välja töötatud ja kohandatud e-kaubanduse süsteemil jätkusuutlikult kasvada, parandada tootevaliku kvaliteeti ja teenuseid ning samal ajal tugevdada oma positsiooni turuliidrina,“ sõnas PHH Groupi juhatuse esimees Daniel Ropers.
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.