• 04.04.22, 13:40

PHH Groupi kasvu investeeritakse üle 20 miljoni euro

Baltikumi e-kaubanduse ettevõtte PHH Groupi kasvu, mille kaubamärgid on Kaup24, Hansapost, Pigu.lt, 200.lv ja Hobbyhall.fi, investeeritakse eesotsas MidEuropaga enam kui 20 miljonit eurot, mis läheb e-kaubanduse ja müügiplatvormi arendusse.
PHH Groupi kasvu investeeritakse üle 20 miljoni euro.
  • PHH Groupi kasvu investeeritakse üle 20 miljoni euro.
  • Foto: Andras Kralla
"Me ei kahtle Baltikumi e-kaubanduse kasvupotentsiaalis ja meie platvormi pakutavates võimalustes. Olulised investeeringud võimaldavad juba välja töötatud ja kohandatud e-kaubanduse süsteemil jätkusuutlikult kasvada, parandada tootevaliku kvaliteeti ja teenuseid ning samal ajal tugevdada oma positsiooni turuliidrina,“ sõnas PHH Groupi juhatuse esimees Daniel Ropers.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele