PHH Groupi kasvu investeeritakse üle 20 miljoni euro
Baltikumi e-kaubanduse ettevõtte PHH Groupi kasvu, mille kaubamärgid on Kaup24, Hansapost, Pigu.lt, 200.lv ja Hobbyhall.fi, investeeritakse eesotsas MidEuropaga enam kui 20 miljonit eurot, mis läheb e-kaubanduse ja müügiplatvormi arendusse.
PHH Groupi kasvu investeeritakse üle 20 miljoni euro.
Foto: Andras Kralla
"Me ei kahtle Baltikumi e-kaubanduse kasvupotentsiaalis ja meie platvormi pakutavates võimalustes. Olulised investeeringud võimaldavad juba välja töötatud ja kohandatud e-kaubanduse süsteemil jätkusuutlikult kasvada, parandada tootevaliku kvaliteeti ja teenuseid ning samal ajal tugevdada oma positsiooni turuliidrina,“ sõnas PHH Groupi juhatuse esimees Daniel Ropers.
Üks levinumaid vigu on proovida kõiki tegevusi korraga: laieneda erinevatele turgudele ja siseneda neisse erinevate uute teenustega. Edukamad on olnud need e-poed, kes valivad korraga ühe sihtturu, kus huvi juba olemas – olgu selleks orgaaniline liiklus, sotsiaalmeedia kaasatus või kasvav tellimuste arv sellest riigist.