Orkla Grupi hiljutise jätkusuutlikkuse uuringu kohaselt leiab kaks kolmandikku Eesti inimestest, et vegan ja taimse toidu valik poelettidel pole piisav ega lihtsasti leitav. Taimsetest alternatiividest tunnevad Eesti inimesed puudust ka väljas söömas käies.

- Taimsetest alternatiividest tunnevad Eesti inimesed puudust ka väljas söömas käies. Foto: Pressimaterjalid
Uuring viidi läbi Skandinaavias ja Balti riikides: Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Taanis ja Norras. Uuringu järgi on kaubanduses ja toidukohtades pakutava taimse toidu valikuga enim rahul soomlased.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.