Eesti looduskosmeetika brändid AESTI ja HOIA homespa on astunud jõulise sammu Jaapani turule sisenemiseks ning nende sealsed esindajad on alustanud Eestist pärit kaubamärkide registreerimist, teatas Eesti mahe-ettevõtteid koondav katuseorganisatsioon Organic Estonia MTÜ.

- HOIA homespa
- Foto: Pressimaterjalid
“Jaapan on Eesti mahetootjate jaoks eksportturg, kuhu sisenemine on üldjuhul pikaajaline strateegiline teekond. Üks olulisemaid edutegureid on see, kui kaubamärkidel õnnestub sõlmida koostöö sealse distribuutoriga. AESTI ja HOIA homespa on astunud märkimisväärse sammu ja nende koostööpartnerid Jaapanis on alustanud kaubamärkide registreerimist,” selgitas Organic Estonia MTÜ tegevjuht Krista Kulderknup.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.