• 20.04.22, 14:34

Majandusanalüütik: 2022. aastal on inflatsiooni tõttu oodata odavbrändide edu

SEB panga majandusanalüütik Mihkel Nestor andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ ülevaate Eesti majandusolukorrast, mille kohaselt hakkab kõrge inflatsioon sel aastal piirama inimeste soovi rohkem tarbida ning eriti mõjutab see vaesemaid leibkondi. Samas loob see Nestori sõnul head eeldused soodsamate brändide eduks.
SEB panga majandusanalüütik Mihkel Nestor
  • SEB panga majandusanalüütik Mihkel Nestor
  • Foto: Pressimaterjalid
„Inflatsiooni mõju hakkab kaubandusvaldkonda aina enam kohale jõudma ja eriti mõjutab see vasemaid leibkondasid, kelle eelarvest moodustavad toidu- ja energiakulud kõige suurema osa. Seetõttu võib-olla ei olegi väga halb aasta sellistele säästukaupadele. Meil on tulnud suur jaekaubanduskett just turule, kes on keskendunud sellele nišile, kus soodsat hinda taga otsitakse. Ma usun, et täna on päris hea keskkond kus neil tegutseda,“ rääkis Nestor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele