Majandusanalüütik: 2022. aastal on inflatsiooni tõttu oodata odavbrändide edu
SEB panga majandusanalüütik Mihkel Nestor andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ ülevaate Eesti majandusolukorrast, mille kohaselt hakkab kõrge inflatsioon sel aastal piirama inimeste soovi rohkem tarbida ning eriti mõjutab see vaesemaid leibkondi. Samas loob see Nestori sõnul head eeldused soodsamate brändide eduks.
SEB panga majandusanalüütik Mihkel Nestor
Foto: Pressimaterjalid
„Inflatsiooni mõju hakkab kaubandusvaldkonda aina enam kohale jõudma ja eriti mõjutab see vasemaid leibkondasid, kelle eelarvest moodustavad toidu- ja energiakulud kõige suurema osa. Seetõttu võib-olla ei olegi väga halb aasta sellistele säästukaupadele. Meil on tulnud suur jaekaubanduskett just turule, kes on keskendunud sellele nišile, kus soodsat hinda taga otsitakse. Ma usun, et täna on päris hea keskkond kus neil tegutseda,“ rääkis Nestor.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.