Autor: Kaubandus.ee • 20. aprill 2022

Majandusanalüütik: 2022. aastal on inflatsiooni tõttu oodata odavbrändide edu

SEB panga majandusanalüütik Mihkel Nestor andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ ülevaate Eesti majandusolukorrast, mille kohaselt hakkab kõrge inflatsioon sel aastal piirama inimeste soovi rohkem tarbida ning eriti mõjutab see vaesemaid leibkondi. Samas loob see Nestori sõnul head eeldused soodsamate brändide eduks.
SEB panga majandusanalüütik Mihkel Nestor
Foto: Pressimaterjalid

„Inflatsiooni mõju hakkab kaubandusvaldkonda aina enam kohale jõudma ja eriti mõjutab see vasemaid leibkondasid, kelle eelarvest moodustavad toidu- ja energiakulud kõige suurema osa. Seetõttu võib-olla ei olegi väga halb aasta sellistele säästukaupadele. Meil on tulnud suur jaekaubanduskett just turule, kes on keskendunud sellele nišile, kus soodsat hinda taga otsitakse. Ma usun, et täna on päris hea keskkond kus neil tegutseda,“ rääkis Nestor.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757