Maxima müüs lihavõttenädalal üle 14% enam kanamune kui eelnevatel aastatel
Koroonapiirangute leevendamise mõju oli näha ka lihavõttepühade tähistamisel. Maxima müüs lihavõttenädalal üle 14% enam kanamune, kui kahel eelmisel aastal samal ajal. Eestimaalaste huvi on kasvanud ka erinevat liiki pashade vastu.
„Kuna kahel eelmisel aastal on Eesti ühiskond koroonapiirangute tõttu oluliselt rohkem kinni olnud, siis oli eelmisel nädalal selgelt näha, et sel aastal tähistati ka lihavõttepühi varasemast suuremalt,“ rääkis Maxima Eesti müügiosakonna juht Marge Kikas.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.