Selgunud on AC Nielsen 2021. aasta parimad uudistooted. Osad neist said võidu suisa mitmes kategoorias.

- Valio Atleet Eesti 500g viilujuust
- Foto: Valio Eesti
Valio Atleet Eesti 500g viilujuust pälvis Best New Launch 2021 konkursi Eesti üldvõidu. “Toode sündis Valio Võru juustutehase tehnoloog Lea Jürgensoni ning tooterühma- ja brändijuht Merian Siimeri koostööna ning jõudis poelettidele eelmise aasta aprillis. Lea on pikaaegse kogemusega andekas juustuekspert, kes katsetas uut moodi juustu, tõi seda ühisele koososolekule proovida nind seejärel lõi Merian uue kontseptsiooni koos visuaalide, sõnumi ja kampaaniaga. Otsustasime toote turule tuua 500g viilupakendis, mis on Eesti turul kõige rohkem ostetud pakenditüüp ja – suurus ning lisaks ka väiksemas, 150-grammises viilupakendis,” ütles Valio turundus- ja tootearendusdirektor Nele Jõemaa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.