• 20.04.22, 12:00

Selgunud on parimad uudistooted

Selgunud on AC Nielsen 2021. aasta parimad uudistooted. Osad neist said võidu suisa mitmes kategoorias.
Valio Atleet Eesti 500g viilujuust
  • Valio Atleet Eesti 500g viilujuust
  • Foto: Valio Eesti
Valio Atleet Eesti 500g viilujuust pälvis Best New Launch 2021 konkursi Eesti üldvõidu. “Toode sündis Valio Võru juustutehase tehnoloog Lea Jürgensoni ning tooterühma- ja brändijuht Merian Siimeri koostööna ning jõudis poelettidele eelmise aasta aprillis. Lea on pikaaegse kogemusega andekas juustuekspert, kes katsetas uut moodi juustu, tõi seda ühisele koososolekule proovida nind seejärel lõi Merian uue kontseptsiooni koos visuaalide, sõnumi ja kampaaniaga. Otsustasime toote turule tuua 500g viilupakendis, mis on Eesti turul kõige rohkem ostetud pakenditüüp ja – suurus ning lisaks ka väiksemas, 150-grammises viilupakendis,” ütles Valio turundus- ja tootearendusdirektor Nele Jõemaa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele