Uuringufirma NielsenIQ Eesti tegevjuht Erlend Villems andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ ülevaate 2022. aasta veebruaris läbi viidud tarbijauuringust, mille kohaselt on koroonaviirus tarbijate ostukäitumist oluliselt muutnud ja palju rohkem suunatakse tähelepanu enda füüsilisele ja vaimsele tervisele ning säästmisele.

- Villemsi sõnul vaatavad tarbijad aina enam soodsatamate toodete poole.
- Foto: Andras Kralla
Üldise trendina nähtub uuringust, et eestlased plaanivad sel aastal kulutada vähem raha kodust väljas ja suunata ressursid asjadele, mida on võimalik koduseinte vahel teha. Näiteks koju toidukaupade soetamine, kommunaalkulud ja enda ning pereliikmete eneseareng. Kui põhivajadused on kaetud, siis on põhilisteks rahakulutusvaldkondadeks koduväline meelelahutus, uued riided ja tehnoloogiatooted. Puhkused ja reisimine on vähemolulised.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eestis peetakse pandipakendisüsteemi nii iseenesestmõistetavaks, et kipume unustama, kui erakordse edulooga on tegemist. Tagastame üle 90% turule lastud joogipakenditest. See on tulemus, millega kuulume maailmas absoluutsete liidrite hulka. Sellest efektiivsusest on saanud ekspordiartikkel, millele annab hoogu kiiresti kasvav tehnoloogiaettevõte RVM Systems. Nende uusim Eestis toodetud lahendus, Kalla-tüüpi taaraautomaat, ei valluta ainult kohalikke poode, vaid liigub suure hooga üle maailma.