Uuringufirma NielsenIQ Eesti tegevjuht Erlend Villems andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ ülevaate 2022. aasta veebruaris läbi viidud tarbijauuringust, mille kohaselt on koroonaviirus tarbijate ostukäitumist oluliselt muutnud ja palju rohkem suunatakse tähelepanu enda füüsilisele ja vaimsele tervisele ning säästmisele.
- Villemsi sõnul vaatavad tarbijad aina enam soodsatamate toodete poole. Foto: Andras Kralla
Üldise trendina nähtub uuringust, et eestlased plaanivad sel aastal kulutada vähem raha kodust väljas ja suunata ressursid asjadele, mida on võimalik koduseinte vahel teha. Näiteks koju toidukaupade soetamine, kommunaalkulud ja enda ning pereliikmete eneseareng. Kui põhivajadused on kaetud, siis on põhilisteks rahakulutusvaldkondadeks koduväline meelelahutus, uued riided ja tehnoloogiatooted. Puhkused ja reisimine on vähemolulised.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehnoloogiapartner Nixor on partner selle sõna kõige otsesemas mõttes – koostöös klientidega arendatakse välja täpselt nende vajadustele vastavad info- ja turvatehnoloogiad, efektiivsed ja töökindlad süsteemid, mis toetavad äri pikaajalist edu. Spetsiaalselt kaubandusettevõtete jaoks loodud kassatarkvara NexuFront käib efektiivsuse, turvalisuse ja tehniliste võimaluste poolest alati mitme sammu võrra ees. Pidevalt arenduses olev platvorm on operatiivne ning võimaldab teha kohandusi vastavalt tehnoloogia arengule ning jaemüügi muutuvatele vajadustele.