Autor: Kaubandus.ee • 22. aprill 2022

COVID on pannud tarbijaid eelistama tervislikke ja kohalikke tooteid

Uuringufirma NielsenIQ Eesti tegevjuht Erlend Villems andis jaekaubandustehnoloogiaettevõtte StrongPoint korraldatud konverentsil „Baltic Retail Forum“ ülevaate 2022. aasta veebruaris läbi viidud tarbijauuringust, mille kohaselt on koroonaviirus tarbijate ostukäitumist oluliselt muutnud ja palju rohkem suunatakse tähelepanu enda füüsilisele ja vaimsele tervisele ning säästmisele.
Villemsi sõnul vaatavad tarbijad aina enam soodsatamate toodete poole.
Foto: Andras Kralla

Üldise trendina nähtub uuringust, et eestlased plaanivad sel aastal kulutada vähem raha kodust väljas ja suunata ressursid asjadele, mida on võimalik koduseinte vahel teha. Näiteks koju toidukaupade soetamine, kommunaalkulud ja enda ning pereliikmete eneseareng. Kui põhivajadused on kaetud, siis on põhilisteks rahakulutusvaldkondadeks koduväline meelelahutus, uued riided ja tehnoloogiatooted. Puhkused ja reisimine on vähemolulised.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757