• 10.05.22, 08:00

Kuidas valmivad edukaimad jaetooted?

"Tootearendust tuleb teha koos turundustoetusega, et tarbijale kohale viia sõnum toote väärtusest ja tekitada temas ostuhuvi. Samas on oluline ka toote saadavus kauplustes turunduskampaania ajal, vastasel juhul on turundusraha raisatud, sest tarbija ei leia toodet üles,” sõnas A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik.
Parim mittealkohoolne jook – Ploomi Kelluke
  • Parim mittealkohoolne jook – Ploomi Kelluke
  • Foto: Erakogu
Verniku sõnul on A. Le Coqi portfell väga lai, mis tähendab, et iga uus toode konkureerib ennekõike selles tooteportfellis juba eksisteerivate toodetega. “See tähendab, et uue toote idee peab olema sisulisem, tähendusrikkam ja looma tarbijale suuremat lisaväärtust. See hoiab ühtepidi tooteportfelli ajas elujõulisena ja teisalt võimaldab meil endal teha portfellis muudatusi enne, kui turg selleks nõudluse vähenemisega märku annab. A. Le Coqi puhul on tootearendus turundustegevuse vundament, mistõttu meie turundusinvesteeringutest ca 80% on seotud uute toodete toetusega,” sõnas Vernik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.09.25, 13:08
Baltikumi suurim turustaja märkab: Sanitex tõi Toidupangale poole aastaga ligi 10 000 kilogrammi abi
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele