Ainult tellijatele
Autor: Kaubandus.ee • 10. mai 2022
Ainult tellijatele

Kuidas valmivad edukaimad jaetooted?

"Tootearendust tuleb teha koos turundustoetusega, et tarbijale kohale viia sõnum toote väärtusest ja tekitada temas ostuhuvi. Samas on oluline ka toote saadavus kauplustes turunduskampaania ajal, vastasel juhul on turundusraha raisatud, sest tarbija ei leia toodet üles,” sõnas A. Le Coqi turundusjuht Katrin Vernik.
Parim mittealkohoolne jook – Ploomi Kelluke
Autor: Erakogu

Verniku sõnul on A. Le Coqi portfell väga lai, mis tähendab, et iga uus toode konkureerib ennekõike selles tooteportfellis juba eksisteerivate toodetega. “See tähendab, et uue toote idee peab olema sisulisem, tähendusrikkam ja looma tarbijale suuremat lisaväärtust. See hoiab ühtepidi tooteportfelli ajas elujõulisena ja teisalt võimaldab meil endal teha portfellis muudatusi enne, kui turg selleks nõudluse vähenemisega märku annab. A. Le Coqi puhul on tootearendus turundustegevuse vundament, mistõttu meie turundusinvesteeringutest ca 80% on seotud uute toodete toetusega,” sõnas Vernik.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700