• 23.05.22, 09:10

Tarbijate aktiivsus internetiostude vallas püsib endiselt

Eesti 18- kuni 40-aastastest inimestest teeb 70 protsenti vähemalt kord kuus internetioste ning aktiivsus on kõigis Balti riikides sarnasel tasemel, selgub rahvusvahelise pakiveofirma Venipak uuringust.
Venipaki kaubik
  • Venipaki kaubik
  • Foto: Venipak
Umbes veerand küsitletuist plaanib varasemast rohkem e-ostelda, kuigi Covid-19 piirangud on mõnda aega möödanik ja jälle saab külastada tavapoode.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 11:00
Selveri juhtimiskultuur hoiab meeskonna lojaalse ja motiveerituna
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele