"Kui kliendid jõuavad sinu e-poodi, siis pead olema kindel, et nad saavad sealt kogu info, mis ostuotsuse tegemiseks vaja läheb," ütles Avidly Finland maajuht Henri Pallonen, kes tõi välja 16 soovitust, kuidas saavutada oma e-poega konkurentsieelis.

- Kuidas saavutada oma e-poega konkurentsieelis?
- Foto: Pixabay
Palloneni sõnul on hea kliendikogemus palju enamat kui lihtsalt e-poe veebileht. Kogemus koosneb makselahendustest, logistikast, klienditoest, kommunikatsioonist jne. "Kui kliendid jõuavad sinu e-poodi, siis pead olema kindel, et nad saavad sealt kogu info, mis ostuotsuse tegemiseks vaja läheb," ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Millist väärtust loob distribuutor kaubandusahelas ja miks ei ole isegi suur jaemüüja ilma temata efektiivne? Kodupaberi ehk ARENi müügidirektor Katrin Riisalu selgitab, kuidas hulgimüüja aitab tooted turule viia, hoida tarnekindlust ja hallata riske. Samuti räägib ta, kuidas jaemüüja ootused distribuutorile ajas kasvanud on.