"Kui kliendid jõuavad sinu e-poodi, siis pead olema kindel, et nad saavad sealt kogu info, mis ostuotsuse tegemiseks vaja läheb," ütles Avidly Finland maajuht Henri Pallonen, kes tõi välja 16 soovitust, kuidas saavutada oma e-poega konkurentsieelis.

- Kuidas saavutada oma e-poega konkurentsieelis?
- Foto: Pixabay
Palloneni sõnul on hea kliendikogemus palju enamat kui lihtsalt e-poe veebileht. Kogemus koosneb makselahendustest, logistikast, klienditoest, kommunikatsioonist jne. "Kui kliendid jõuavad sinu e-poodi, siis pead olema kindel, et nad saavad sealt kogu info, mis ostuotsuse tegemiseks vaja läheb," ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.