"Kui kliendid jõuavad sinu e-poodi, siis pead olema kindel, et nad saavad sealt kogu info, mis ostuotsuse tegemiseks vaja läheb," ütles Avidly Finland maajuht Henri Pallonen, kes tõi välja 16 soovitust, kuidas saavutada oma e-poega konkurentsieelis.

- Kuidas saavutada oma e-poega konkurentsieelis?
- Foto: Pixabay
Palloneni sõnul on hea kliendikogemus palju enamat kui lihtsalt e-poe veebileht. Kogemus koosneb makselahendustest, logistikast, klienditoest, kommunikatsioonist jne. "Kui kliendid jõuavad sinu e-poodi, siis pead olema kindel, et nad saavad sealt kogu info, mis ostuotsuse tegemiseks vaja läheb," ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üle kolmekümne aasta turul olnud, 1992. aastal asutatud Baltikumi suurim hulgi- turustus- ja logistikaettevõte Sanitex lõi käed Toidupangaga ja kutsub sama tegema ka teisi ettevõtteid. Poole aastaga on nad abistanud majanduslikult keerulisel ajal abivajajaid pea 10 000 kilogrammi toidu- ja esmatarbekaupadega.