• 07.06.22, 13:25

Barbora e-poe käive kasvas mullu 40 protsenti

Kolmes Balti riigis ja lisaks ka Poolas tegutseva toidu- ja esmatarbekaupade pood Barbora kasvatas oma müügikäivet 2021. aastal 40 protsenti ning see ulatus 141 miljoni euroni. Eestis laiendas Barbora möödunud aastal teeninduspiirkonda Tartusse ning kasvatas suurema tarnevõimekuse nimel kullerite autoparki
Barbora e-poe käive kasvas mullu 40 protsenti
  • Foto: Barbora
"Viimase kahe aastaga on Barbora mahud kasvanud mitu korda ning loomulikult on selle peamiseks mõjutajaks olnud COVID-19 pandeemiast tingitud igapäevakaupade ostuharjumuste muutused," rääkis Barbora.ee tegevjuht Sanita Berzina. "Et 2021. aasta oli pandeemia vaates juba teine järjestikune, siis oli selle mõju aasta varasemast mõnevõrra tagasihoidlikum, kuid selgelt oli siiski tegemist kasvuaastaga."

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele