• 07.06.22, 15:39

Puust ja punaseks: 64 kuldaväärt nõuannet, kuidas oma e-poodi paremaks muuta

Kogusime kokku parimad nõuanded selle kohta, kuidas e-kaupmehed saaksid oma e-poode paremaks muuta. Mida tuleks kindlasti vältida ja millele enim rõhku panna.
Milliseid vigu tuleks e-poes vältida ja millele tuleks rohkem rõhku panna?
  • Milliseid vigu tuleks e-poes vältida ja millele tuleks rohkem rõhku panna?
  • Foto: Pixabay
11. mail toimunud “E-kaubanduse UX” konverentsil hindasid erinevad žüriiliikmed meie e-poode. Žüriiliikmed tõid välja, millised on levinumad vead, mida e-poes kindlasti vältida tuleks ja millele tuleks just rohkem tähelepanu pöörata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele