Autor: Kaubandus.ee • 13. juuni 2022

Eesti e-ostleja on rohepöörde usku

DPD üleeuroopalise tarbijauuringu järgi üle poole Eesti e-ostlejatest ootavad kaubamärkidest ja ettevõtetest keskkonnaalast vastutust ning rohelist kaupade tarnimist.
Tarbijauuringust selgub samuti, et pooled Eesti e-ostlejad peavad internetist ostmisel oluliseks keskkonnasõbralikku kauba kohale toimetamist.
Foto: Andras Kralla

DPD iga-aastase üleeuroopalise e-baromeetri tarbijauuringu järgi leiab 53% eesti aktiivsetest e-ostlejatest, et kaubamärgid ja ettevõtted peaksid võtma keskkonnaalase vastutuse. Kolmandik ostab võimalusel alati keskkonnasõbralikke tooteid ning on nõus selle eest ka lisa maksma.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757