Eesti elanike jaoks kõige meeldivamate brändide edetabeli eesotsas püsib kolmandat aastat järjest YouTube. Aasta eest esikolmikust välja langenud Kalev on taas kerkinud teisele positsioonile, kolmandat kohta jagavad Google ja ERR, selgub Kantar Emori tehtud meeldivamate brändide uuringust.
Lidli kauplus
Foto: Liis Treimann
Uuringujuht Katrin Männaste sõnul hoiab edetabeli liider YouTube oma positsiooni kindlalt ning brändi meeldivus püsib eriti tugevana nooremate (alla 35-aastaste) meeste seas. Aastataguselt viiendalt positsioonilt teiseks tõusnud Kalev on seevastu sagedamini 35-aastaste ja vanemate naiste lemmik, kuid peale aastatagust langust on brändi meeldivus uuesti kasvamas ka noorte jaoks.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.