Tallinnas avati PROMO Cash&Carry kolmas pood, mis on osa hulgimüügiettevõtte Sanitexi plaanist muuta oma PROMO Cash&Carry kaupluslaod üle-eestiliseks hulgikaubanduse ketiks.
Laienemise eesmärk on jõuda tulevikus kõikidesse Eesti suurematesse maakonnakeskustesse, et olla kliendile lähemale ning pakkuda kiiret ja mugavat teenust.
Foto: Rasmus Kooskora
Sanitex juhi Eigo Siimu sõnul on ärikliendile suunatud kaubandusel suur kasvupotentsiaal ja see on ka üks põhjustest miks Sanitex jätkab uutesse PROMO Cash&Carry poodidesse investeerimist. „Eestis on väljas söödud toidukordade arv kasvamas, ka koju tellimine sai koroona perioodil hoo sisse ning pimeköökide mahud suurenevad praegugi. HoReCa sektoris on tekkinud vajadus viia lihtne kõhutäis uuele tasemele ja pakkuda omaette toiduelamusi ning selline vajadus kattub meie pakutud strateegia ja nägemusega“ rääkis Siimu.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.