• 15.06.22, 15:26

PROMO Cash&Carry jätkab Eestis hoogsat kasvu

Tallinnas avati PROMO Cash&Carry kolmas pood, mis on osa hulgimüügiettevõtte Sanitexi plaanist muuta oma PROMO Cash&Carry kaupluslaod üle-eestiliseks hulgikaubanduse ketiks.
Laienemise eesmärk on jõuda tulevikus kõikidesse Eesti suurematesse maakonnakeskustesse, et olla kliendile lähemale ning pakkuda kiiret ja mugavat teenust.
  • Laienemise eesmärk on jõuda tulevikus kõikidesse Eesti suurematesse maakonnakeskustesse, et olla kliendile lähemale ning pakkuda kiiret ja mugavat teenust.
  • Foto: Rasmus Kooskora
Sanitex juhi Eigo Siimu sõnul on ärikliendile suunatud kaubandusel suur kasvupotentsiaal ja see on ka üks põhjustest miks Sanitex jätkab uutesse PROMO Cash&Carry poodidesse investeerimist. „Eestis on väljas söödud toidukordade arv kasvamas, ka koju tellimine sai koroona perioodil hoo sisse ning pimeköökide mahud suurenevad praegugi. HoReCa sektoris on tekkinud vajadus viia lihtne kõhutäis uuele tasemele ja pakkuda omaette toiduelamusi ning selline vajadus kattub meie pakutud strateegia ja nägemusega“ rääkis Siimu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele